Ramowy rozkład dnia w Przedszkolu nr 159 w Warszawie
Rano | |
7.00 – 8.50 | Przychodzenie dzieci do przedszkola Zabawy dowolne realizujące pomysły i potrzeby dzieci oraz zorganizowane przez nauczyciela Praca indywidualna z dzieckiem. Praca indywidualna z dzieckiem zdolnym lub wymagającym wsparcia (wg. planów pracy indywidualnej). Zabawy ruchowe, zabiegi higieniczne- przygotowanie do śniadania. |
8.50 – 9.10 | Śniadanie |
9.10 – 10.10 | Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne wynikające z realizacji programu wychowania przedszkolnego oraz rocznego programu pracy przedszkola, uwzględniające potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci Gimnastyka poranna, język angielski |
10.10 – 10.40 | Zabawy swobodne dzieci w kącikach zainteresowań |
10.40 – 11.50 | Pobyt w ogrodzie przedszkolnym- gry i zabawy ruchowe, spacery, zabawy dowolne |
11.50 – 12.30 | Przygotowanie do obiadu i obiad |
Południe trzylatki | |
12.30 – 14.40 | Przygotowanie do odpoczynku, odpoczynek po obiedzie- leżakowanie, słuchanie baśni, opowiadań, muzyki relaksacyjnej, nauka samodzielności w ubieraniu i rozbieraniu odzieży |
czterolatki | |
12.30 – 12.45 | Odpoczynek po obiedzie- słuchanie baśni, opowiadań, muzyki relaksacyjnej |
12.45 – 14.40 | Zabawy swobodne dzieci w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem, zabawy konstrukcyjne, zajęcia dodatkowe, zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
pięciolatki, sześciolatki | |
12.30 – 14.40 | Zabawy swobodne dzieci w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem, zabawy konstrukcyjne, zajęcia dodatkowe, zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Popołudnie | |
14.40 – 15.05 | Przygotowanie do podwieczorku i podwieczorek |
15.05- 16.00 | Pobyt dzieci na świeżym powietrzu |
16.00 – 17.30 | Praca indywidualna z dzieckiem zdolnym lub wymagającym wsparcia (wg. planów pracy indywidualnej); zabawy plastyczne, ruchowe utrwalające piosenki i zdobyte wiadomości; zabawy dowolne dzieci w sali; rozchodzenie się dzieci do domów. |